Till sist återstår bara ...

Tja, vad gör man?
Old habits die hard!
I morse hade vi en trevlig frukost tillsammans med svärisarna.
Efter lite uppsnyggning åkte vi söderut.
Vädret var blandat, så det kändes inte så tokigt att åka bil.
Vi fikade tillsammans med Barnafaderns yste, svåger och äldste bror, innan vi vände norrut igen.
På vägen kom jag på att jag sett en vägskylt "Keramik" och tänkte att det kunde vara värt en titt.
Jag har en längre tid varit på jakt efter kaffemuggar. Lite mindre och i tunt porslin
Tittade på en hel del keramik i Dalarna bl.a.
Så vi svängde av från stora vägen och kom efter ett par kilometer fram "Bruksgodset".
Lovande :-)
Tyvärr var det stängt just idag pga. bröllop.
När vi kom hem fick vi tacos. Bara #4 saknades :-(
I morrn' hoppas jag såklart på gräsmattehäng.
 
 
Avslutar kvällen (?) med att titta på Next three days, med Russel Crowe i huvudrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0