Hur illa kan det bli?

GodaVännen mår verkligen inte bra.
Helt kraftlös och utslagen. Kan nästan inte röra sig själv.
Inflammation i en armbågsled och nu har de upptäckt att en medicin missats.
Jag är på jobbet, men vad gör jag?
Stökar på och svarar på mail. Rätt många bokade och obokade samtal.
Kursförberedelserna går åt fanders, dvs. inte alls.
Flyttade bort alla lediga dagar som jag inte kommer att kunna ta ut under de två månader som följer.
I morgon ska jag ha ett möte kring kursen.
Men jag har inte hunnit kolla upp vissa detaljer och inte skrivit ut schemat med avseende på innehåll.
Mitt ambitiösa cirkulationsschema är inte ens påbörjat.
Kul da'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0