Det rullar på

Det bara dråsar in frågor och ärenden.
Men jag tycker ändå att jag fått lite bättre grepp om kursen inför måndag.
Fått iväg en del mail och fått lite bättre styrsel på schemat.
Fortfarande är gruppcirkulationen ostrukturerad, men det ska nog ordna sig.
Jag har haft ont på höger sida av nacken och ner en bit på ryggen, så igår var jag till optikern för att få mina terminalgöasögon justerade. Jag insåg efter semestern att jag hela tiden lutar huvudet bakåt för att kunna se skarpt på hela skärmen. Det problemet har jag inte alls haft med mina gamla glasögon.
För att försöka lösa den spänning som blivit gick jag idag och fick massage.
När jag kom hem kom jag ihåg att dra ner soptunnorna. Bara en sån sak.
GodaVännen är fortfarande på sjukhuset. Så här skrev hennes man till mig i går:
"Hon har proppar i lungorna o vätska så hon har fått medic mot det även dropp o syrgas"
Idag har jag provat att ringa henne, men telefonen verkar fortfarande inte vara igång.
 
Nu tittar jag på ett SVT-program om sekter, Den enda sanna vägen. Ska bli intressant att se hur journalisterna klarar av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0