Ytterligare lite goda nyheter

GodaVännens son skriver följande på FB:
mamma KAN TALA IGEN! Från att ha varit nästan helt stum sedan i onsdags kan hon nu delvis vara med i samtal. Hon är dock fortfarande förvirrad, men har börjat förstå vad hon råkat ut för. [...] om hon blir bättre (vilket läkarna tror att hon kommer bli) så kan hon börja med en strålningsbehandling för metastaserna i hjärnan
Ska strax åka hem tror jag. Kan inte säga att jag är särskilt effektiv, men jag har börjat samla ihop #2's olika kompetenser.

Kommentarer
Postat av: Lena KW

Vilka härliga nyheter om din vän! Blir så glad över att jag hade fel i min tro och att det fanns fler under för henne!

2015-04-04 @ 17:45:25
Postat av: Lena2

Håller med Lena 1. Härligt med goda nyheter och nu får läkarna vara redskap i undret.

2015-04-04 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0