Lika skönt som jag trodde

Johodda'!
Att vara ledig tre dagar i följd ger ett lugn.
Dagen börjar sådär långsamt och kravlöst.
För första gången på mycket länge var jag också helt ensam hemma.
(jag är så gnidig att jag helst ska vara ensam som är ledig för att det ska bli maximallyxigt)
Men vänta, något är fel i bilden...
Jag GLÖMDE att ta min ledigdagskopp, och jag kom inte på det förrän precis nu!
Vad händer?
Har jag varit ledig nu då?
Oklart!
Men jag har haft det rätt bra trots allt.
Det är inte som att jag inte fått i mig kaffe :-)
Dammsugit lite och gjort ett par vändor i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Städat undan ordentligt i köket.
Har fortfarande besvärligt när jag går utför trappor, uppför är lättare. Har också ont i vänster sida, vilket t.ex. känns när jag ska sätta mig och stiga upp.
Funderar lite på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0