Långskubbet

söndag = träning
 
Så var det dags för det motiga långtidspasset.
Men det bra och jag snitttade under min gamla målfart.
Sista 5 km gick på nya målfarten.
Nu börjar veckototalen öka i längd. Och i tempo såklart.
Testade en rolig kaka efter maten Kanelbullekladdkaka.
Vi hade vispad grädde till.
Enligt utsaga var den inte alls tokig.
Kanske något att bjuda Bönorna på.
Vi hade planerat att träffas i veckan och möjligen kan det bli av, även om det får bli på sjuhuset.
GodaVännen påbörjar sin nya behandling på tisdag.
Nu väntar tre svettiga dagar innan alla har fått in sina ansökningar inför höstterminen 2015.
Det som är mer motigt är att jag borde få till en en tydligt förbättrad text till på fredag, på kursen jag går.
Jag har planerat för ledig dag både torsdag och fredag, men får nog använda lite tid på att tänka.
Komplicerade tankar som tar tid, och jag är inte ens säker på att jag går iland med det där :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0