Bara väntan

Hela dagen har det varit möten, så jag insåg inte förrän efter middagen att GodaVännen åkt in på sjukhuset igen. Hon blev dålig i natt och nu är det riktigt, riktigt allvarlig. Nya metastaser upptäckta och hon ligger på IVA. Inte kontaktbar.
Jag blev så fruktansvärt rädd. Ringde genast den andra bönan och vi bytte lite information.
Har haft lite kontakt med maken via fb-chatten och de väntar på besked från sjukhuset nu i kväll.
Gick iväg och tränade eftersom jag vet att jag inte kan koncentrera mig på något när jag blir så orolg.
Pulsen lite för hög, vilket skulle kunna vara en indikation på att jag inte är absolut frisk. Det har ju inte känts helt bra sista veckan.
Nu ska jag avvakta ev. besked om hur det står till på sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0