Shoppingrunda

Idag har jag varit på en liten rundtur med färdtjänsten (döttrarna alltså).
Vårdbiträdet jobbade till 12 och när hon snyggat till sig tog vi en bil för att hämta upp tvillingsystern på universitetet.
Hon visade sig ha plockat upp även mediadottern, eller snarare blivit upplockad av.
Vi drog först till Plantagen, eftersom jag ville köpa lite nya växter till cementrundeln nera vid uppfarten. Fler shoppade loss, båda riktiga och konstgjorda blommor.
Sedan ville jag mest för kul åka till Expo, men även där hade mediadottern anledning att titta och handla.
Vid det laget var jag ordentligt slut i synen (det går bara inte i sådana miljöer) och vi drog till dottern för kaffe.
Vi invigde hennes nyinköpta kaffekoppar direkt. Superfina till det facila priset av 39:- för 4 st.
En finess var att kopparna hade variationer på mönstret!
Sedan hem eftersom idéhistorikern hade en tidig innebandyträning med efterföljande matchtittning i stan.
 
Nu sitter vi andra här och slöar och bloggar.
Ganska lagom dag.
Fixar blommorna i morrn'!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Innehållsrik dag.Avundas dig att kunna gå på stan med dina döttrar. Men trist att du ska bli så slut i ögonen

2014-09-03 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0