Det rullar mot starten

Nu har jag förarbetat kursstarten lite till.
Försorterat tre gruppers lappar, dragit ut anmälningslistor, ställt i ordning listor för publikation.
Det blir ändå massor av snabbjobb mellan 9 och 10 i morgon.
Sedan ska jag visst handleda i labbet också.
Idéhistoriadottern hade tenta idag, men var snabbt klar så jag kom iväg hem enligt planen.
På vägen gjorde vi lite olika ärenden.
Men vad händer?
I godan ro sitter jag med en kaffekopp och njuter av en chokladbolle,
när jag kommer på att min enda inbokade aktivitet idag var att infinna mig på banken kl. 14.
Klockan var då 14.43!
Jag gastade i högan sky och dottern gjorde en brandkårsutryckning i chaufförsbranschen.
Detta är det mest pinsamma. Mitt trackrecord är så fruktansvärt dåligt.
Jag har missat mina bokade besök där nästan varenda gång.
Fattar inte varför jag inte kan sköta just det här.
Nästa chans är i december.

Kommentarer
Postat av: kristina

oj vad gott det såg ut säger hon som inte kan äta, avstår till och emd kaffet.

Stress i kroppen kan sätta sig i minnet så det kan ha gjort att du missade banken.
Försök ta det lugnt

2014-10-01 @ 22:42:09
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0