Dags att varva upp lite?

I morse var väckaren på. Inte tidigt, men tidigare.
Måste börja vrida lite på dygnet så att jag inte får en chock när det är dags att börja jobba igen.
Vem vet det kanske bara är någon vecka bort nu.
Förmiddagen har hittills innehållit följande:
Jag har kakaoiserat min lakritstryfflar som jag gjorde i går kväll. Jättesvårt!
Jag skär i rutor och häller ner dem i en plastpåse. På med en matsked kakao och vänd runt lite. Klart!
Första koppen kaffe är drucken (ska strax ta en till). Tidningen läst och löst.
OCH, jag har hämtat en bok. För nu ska jag testa att läsa lite. Bönorna träffas i kväll och vi har det sista kapitlet kvar i boken från i våras.
 
Visst blir man lite fundersam över åldern på bilföraren ovan?
Visserligen tror jag att vinsten hade med frågor att göra, inte tid, men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0