Dags att gå på...

gymmet!
söndag = träningsdag
 
Insåg i morse att det var flera evenemang som skulle gå av stapeln idag.
  • röstning
  • dotterns träningsmatch vid 15
  • träning
  • lite mer arbetad middag
Eftersom jag ville göra bort röstningen, så slog jag två flugor i en smäll och drog direkt till gymmet från vallokalen.
Maken och vårdbiträdet förarbetade middagsgrytan, vilket gör att maten är enklare att färdigställa sedan.
Så nu är det snart dags att ta en promenad till  hallen.
När jag var på gymmet pågick det också ett evenenmang bakom ryggen på mig. Massor av barn på cyklar som alla drog iväg samtidigt. Måste kika om jag ser något anslag på hallen.
Träningen då?
Ja, den var inte mycket att hurra för :-(
Jag förstår inte varför det känns småtungt redan när jag startar.
Fick bli ett medellängspass i medeltempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0