Vi firar

Sonen har nu fyllt 21 och vi har firat idag.
Presenterna är avgjort mer vuxna nu: påslakan, dammsugare, kaffeburk och dylikt.
Alla barnen och mormor var med.
Nu sitter vi här och småslöar med Morden i Misommer, ett fall som jag tror att jag inte sett förut. Den förste har just dött.
Hade min första lediga dag i går och försökte röja upplite medan jag bakade bullar och en sorts kakor med fyllning. Då dök två gamla kompisar upp:
Man ser tydligt vilken som varit på i solen och vilken jag haft till "fint".
Jag kastade den blekta, men sparade den fräscha om den skulle behövas någon gång.
 
Sjukvårdsupplysningen: har fortfarande inte fått någon kallelse till Ögon.
Jag fattar verkligen inte?!

Kommentarer
Postat av: kristina

vad roligt att ni får fira era barn fortfarande, ja jag menar att de befinner sig där ni finns. du måste ringa ögon tyvärr är vården så

2014-10-25 @ 22:10:55
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0