Omvänd dag

I dag jobbar jag eftermiddag och tänkte passa på att baka lite till ett kommande födelsedagsfika.
Svärisarna kommer hit på fredag för att sova över två nätter och tyckte det var lämpligt att fira sonen som fyller i slutet av månaden. Vi blir alltid serverde så gott fika när vi är där, så det känns fattigt att inte ha något att bjuda på när de kommer hit. Det händer tyvärr inte så ofta numera.
Bulkbakning tänkte jag och grävde fram en trotjänare i min receptbok, Sivs kaka.
Ska lägga in receptet senare tror jag.
Behöver förbi på kåmpe för at testa ett nytt recept jag snubblade över.
Då får det bli i kväll kanske.
Nu ska jag svara på lite jobbmail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0