Grå höstdag

Nu är det på gränsen med blommorna. Flitiga Lisorna är delvis frostskadade och slår inte längre ut.
Pelargonerna är mer skyddade inne på schabraket, men eftersom det inte varit någon sol sista tiden så slår inte knopparna ut och snart är det nog helt kört
 
Dagen börjar behagligt och till första koppen kaffe har jag avslutat söndagsXet.
Jag var rätt nöjd med att jag utan problem visste vad UTSIRA är.
Det har jag hört otaliga gånger på sjörapporten (!).
 
Nu ska jag ta en liten sväng till stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
Känns bra att få beta av i högarna.
När jag varit där tror jag det blir lite mer kaffe :-)
 
Drar in till jobbet strax efter 12, för att undervisa hela eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0