Lördagskväll på gymmet

Lördag = träningsdag
 
Jag gissade att det är tveksamt om jag hinner till gymmet i morrn (farsdag), så eftersom vi gjorde lite ärenden mitt på dagen, fick jag försöka se till att göra ett pass idag trots att det blev sent.
Lite kortare och lite snabbare. Konstant tempoökning, med spurtande avslutning. Fungerar bra, men jag måste lära mig att hålla lite högre och jämn fart under hela passet också.
I RK kan man titta på vilka dagar man tränar. Så här ser det ut över det här året. tisdag, torsdag, lördag och fredag är ju mina träningsdagar normalt. Bilden ovan är dock inte antalet pass per veckodag utan antalet kilometer per veckodag, men visar ändå lite av min insats. Det stämmer att fredag är den minst frekventerade dagen.
Tidigare tyckte jag att det var praktiskt att träna på fredag när jag ändå var ledig, men nu har jag insett att jag verkligen uppskattar att den är helt ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0