Korta passet

tisdag = träningsdag
 
 
 
Drog iväg till gymmet i vanlig tid (strax före 20).
 
Dagens pass var kort, så jag testade att höja min marschfart.
Det gick rätt ok, men är ändå långsammare än det ska bli på söndag.
Jaja, jag jobbar i alla fall på saken.
 
Eftersom det tar lite mindre tid när sträckan är så kort, så passade jag på att köra ett par överkroppsövningar.
Allt för att stärka bålen och baksidan av ryggen.
 
Nu är det mörkt nästan jämt.
Måste passa på att vara ute lite i dagsljuset till helgen.
 
Nu sitter jag och tittar på Sveriges EM-kvalmatch mot Frankrike. 0 - 0 en kvart in i andra.
 
Jobwise rullar det på och jag försöker beta av mina långliggarärenden. De är inte superroliga och arbetet avbryts av bokade och spontana besök.
 
Funderar på om jag ska ta någon semesterdag till. Innan första advent skulle inte vara så dumt.
 
Igår träffades Bönorna. Skröpliga typer är vi, även om jag verkligen inte ska klaga. Jag får vara kroppsligt frisk i jämförelse.
Många bördor vi får dela med varandra.
Otroligt värdefullt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0