Korta passet i lite högre tempo

lördag = träning
 
Bestämde mig för att inte fresta motivationen och gick iväg mitt på dagen.
Fick lite dåligt samvete för att jag inte passade på att ta löppasset ute. Å andra sidan vill jag verkligen inte bli sjuk igen och det är inte alldeles lätt att klä sig bra. Jag har inga "vinter"byxor t.ex. och det blir ruskigt tjockt att klämma understället under mina vanliga. Såååå, det fick bli löpbandet inne i värmen, och den sunkiga luften.
Dagens pass var, som vanligt, veckans kortaste och lättsammaste. Jag bestämde mig för att lägga mig i den snabbaste delen av intervallet. Det kändes faktiskt rätt ok.
Eftersom jag var där så bra tid på dagen passade jag på att gymma lite också. Allt för att stärka bål och rygg.
Sedan är det skönt med strech.
Nu tittar flera av oss på Sveriges EM-kval match borta mot Montenegro. Vi leder med  1-0 i slutet av första halvlek.
 
Annars har dagen varit stillsam.
Tjejerna var en sväng till stan och det var tacos till middag. Fast innebandydottern hade lagfest, så det blev inget efter-matchen-tacos för hennes del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0