Förvaltare

Ja, så är det nog.
Som dessutom fuskar lite, i smyg, som Lotta på Bråkmakargatan skulle ha sagt
För övrigt har jag både åderbråck och hushålle. Jag är helt enkelt den åldrade Lotta?!.
Snacka om sista slatten.
Den fick bli ....?.... japp, chokladbollar!
Inget på TV att dega till.
Röja i köket tog den ork jag hade.
.
Jobwise fick jag iväg den bökigaste utredningen idag. Men jag fuskade till sist. Nu har jag några enklare och mer bekanta historier att kontrollera.
Sjukvårdsupplysningen: i morse ringde jag Ögon. "Ja, jag ser att du är satt på väntelista för att kallas i mitten av oktober. Det är ju ett tag sedan." Så nu har jag tid på måndag.

Kommentarer
Postat av: kristina

ja det var ju tur du ringde man undrar om de menade okt 2015. Kollar dom ens sina planerade kallelser?
lycka till

2014-11-20 @ 16:21:43
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0