14*400 i ok tempo

tisdag = traska till gymmet
 
Långpasset i söndags => intervaller idag.
Utgångsfart är inte det enklaste och alldeles för ofta fegar jag.
Idag bestämde mig för att våga och startade i ett högre tempo än jag gjort på länge.
Och faktiskt tog jag mig i mål. Tveksamt om jag fixat att ta något högre tempo och hållit hela vägen.
Skönt att stretcha ordentligt efteråt, och dessutom brukar jag bli väldigt ledbruten om jag fuskar med det.
Snön har fallit hela dagen och även om det mest är vitt vatten så lyser det upp.
En knapp månad till 1:a advent.
Jobwise hann lyckades jag beta av kullarna, som är ett förarbete till granskningen. Hoppas det blir tid för det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0