Redan sen

The story of my life!
Idag har jag lyckats med den anmärkningsvärda bedriften att byta gardiner i ETT fönster. Yeay!
Efter middagen varierade vi oss och drack espresso.
Ska försöka vingla iväg till gymmet om en stund och lufsa igång försäsongsträningen inför nästa blodomlopp.
Funderar på att skaffa mig en PT.
Det tog tre träningsplaner för att komma ner i den miltid jag hade som mål. Nu vill jag sänka den. Helst med 5 minuter. Faktum är att jag följde en sådan plan nu i vår, utan att nå det målet.

Kommentarer
Postat av: kristina

ja men då är du ju på gång. Vi har lyckats med att göra mammas frestelser med gemensamma ansträngningar så nu ska jag frysa in dem

2014-05-31 @ 22:00:55
URL: http://www.ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0