Näst sista kursdagen avklarad

Jobwise har jag varit på kurs hela dagen.
Kursledningen hade inbjudit till kreativa presentationer, och vid någottillfälle sa jag, man skulle kunna rappa kanske.
Så då fick jag lov att göra det.
Nu ska ni få höra, vad jag ska göra.
Sokrates är mannen, västa dialogen.
När och hur och varför, så ska det börja.
 
Den stora otryggheten
10 minuter hade vi på oss och det fyllde jag precis ut med mina 4+2 bilder. De två sista var ett exempel på Sokratiska frågor för att värdera sitt resonemang. Jag pekade bara ut en fråga som konkret exempel.
Jag känner mig rätt nöjd med uppsatsen, men ska den in till t.ex. universitetspedagogiska borde den bearbetas en aning.
I morgon sista kursdagen. Är så skönt att "examinationen" är avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0