Kortjobb

lördag = kort före långt
 
Oftast är det ett riktigt kort pass på lördag, eftersom söndag nästan alltid är veckans längsta insats.
Nu försöker jag lite långsamt höja min lägstanivå och startade därför lite snabare än normalt. Precis som oftast ökade jag långsamt vartefter passet gick. Då blir avslutet i bra fart och jag får anstränga mig när jag är trött.
Kändes rätt ok, så nu kanske jag vågar tro att det skett en märkbar förbättring.
Så här ser fördelningen i längd ut över veckodagarna:
Måndag, onsdag och fredag är ju normalt träningsfria.
Efter detta blev nödlösningsmiddag, men den här gången för att det var ett uttalat önskemål från ett par av familjemedlemmarna.
 
 
Kaffe och
 
 
 
Somliga jobbar med skolarbete, några tittar på Premier leauge, dottern läser samtidigt och jag datar bredvid.
 
Vädret har verkligen varierat över dagen, men nu ser man lite sol. Hoppas det blir ute-läge i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0