Bönhuset har tjänat ut

Idag körde vi iväg en massa skräp till återvinningen.
En gammal soffa som blivit över i barnens sällskapsrum och de gamla bönhusstolarna.
Fem (5) gamla julgranar, två cyklar och en del träskräp.
Sedan var det dags att svida om och dra in till stan. Flera skulle gymma och andra dricka kaffe.
Vi fick en hel del ärenden avklarade och väl hemma igen var det dags att börja med maten.
På vägen in från garaget passade jag på att titta i rabatten.
Knoppar!
Enligt träningsplanen är det vilodag idag och jag hade eg. tänkt ta söndagens långa pass idag eftersom vi firar äldsta dotterns födelsedag i morrn'. Men det tar tid och jag vet inte om jag orkar så här sent :-(

Kommentarer
Postat av: kristina

Fina tulpaner mina har oxå knoppar hälsa födelsedagsbarnet

2014-05-11 @ 00:12:41
URL: http://www.ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0