Ska de' va' så här?

Jätteblåst och plusgrader.
Det blev liksom ingen vinter i år. Gör mig jättenervös för vad vi gör med miljön.
Har sett Marit Björgen utklassa alla i Holmenkollens 3-mil.
När jag, som nu, inte har något bättre för mig brukar jag surfa lite på wallpapers. Helt otroligt så kreativa vissa människor är.
När det kommer till vad jag faktiskt lägger på skrivbordet så är jag rätt restriktiv. Helst vill jag att det ska vara ljus bakgrund, helst vit. Gärna abstrakta motiv, men inte så sällan bilder jag själv tagit. Just nu har jag en scarf:
Nu ska jag försöka göra en tur till källarvåningen för att ta reda på en del arbete där.
Funderar lite på det där med träningen. Känns inte självklart att ta ett pass idag. Hur 17 ska jag avgöra vad som blir fel/rätt? Jag oroar mig mest för att det ska bli fel.
 

Kommentarer
Postat av: kristina

vacker scarf, fina färger. Lycka till med tvätten Har vi bönegr i morgon? Helt tappat ordningen

2014-03-09 @ 14:53:39
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0