Mer dekaltrimning

tisdag = gymdag (hoppas jag, numera)
 
Fortsätter med inskolningen efter sjukandet.
Gå och lunka i 10 minuter + 6.5 km i långsamt tempo + 10 promenad.
Bålsäkring och stretch.
I lördags när jag "jobbade" var det en representant från ett sportklädesmärke där, som både sålde och gav bort saker. När evenemanget var slut kom hon springande och undrade om någon ville ha några saker. Eftersom det bla.a var en tröja i en storlek som passade mig så sa jag "Tack, gärna". Jag har en likadan i lila som jag tycker är kanon, men jag skulle knappast ha betalat för den här färgen. Mintgrön, typ.
Nu sitter jag och kopplar av på mina vanliga plats, med alla attributen som krävs för riktigt mys.
 Rött te i fina muggen och en salmiakproteinbar.
Fick ovanligt mycket gjort på jobbet idag, vilket kanske berodde på att jag hade undvikit att boka enskilda samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0