En vanlig sketen lördag

Vaknade ovanligt tidigt (kan ha berott på att Barnafadern bara snoozat sin väckare, men gått)
Dagen startade ändå enligt standardalgoritmen.
Solen tittade fram så jag bestämde mig för att försöka sitta ute och läsa en stund.
Gick bra.
Så före 12 hade jag ätit frukost, druckit FMK, varit på den obligatoriska kåmpeturen, tagit ner utebelysningen och läst den till sidantalet största läsningen till torsdag.
 
Nu på eftermiddagen har vi stökat lite. B&B bakar kalljästa kanelbullar och jag har bakat frökex och havrefranska.
Så snart matberedaren blir ledig ska jag göra chokladbollar.

Kommentarer
Postat av: kristina

oj vilken produktiv dag. Avis på solsittandet.Orkar inte ens uppanamma orken att be ngn bära ut o fixa åt åt mig-Eftersom nr minnet inte funkar helt .Visst ahr vi bg imorgon? Ha en bra söndag

2014-03-23 @ 11:29:56
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0