Bara att jobba på

Min mamma tog en sväng förbi här på väg hem från fjällstugan.
Tänk att man ska behöva oroa sig för sina 50+ barn :-(
Men hon fick se att jag mår bra och gör det sum fungerr hyfsat.
Tillammans lyckades vi avsluta DN's söndagskryss från igår.
Men i samma veva såg jag att det låg ett annat SX under bordet. Jag var ju inte så energiskt i midsommarhelgen och dagarna därefter, så det x'et är kvar.
Ikväll ska Bönorna grilla. Det har varit ovanligt svårt att hitta en dag som passade, men nu kör vi!
Alla har nu funktionshinder av olika slag. Inte mer än rättvist kanske att även jag får pröva på.

Kommentarer
Postat av: kristina

nej det är inte rättvist att du får pröva,önskar så att du fått vara alltigenom frisk och ber att ditt funktionshinder snart ska ge sig

2014-06-30 @ 17:04:13
URL: http://www.ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0