Mera vyer

Vad vore jag utan mina barn?? De förser mig med den lilla energi jag har.
Roliga är dom också.
Det har plingat en hel del i smsgruppen "Familjen" idag och kommer det bilder från fjällen kan man jämföra igen:
Så har vi städat undan utegranen oxå. Den snabbt hemkomna dottern hjälpte mig.
Annars har det inte hänt mycket idag.
Druckit kaffe, löst lite korsord och sudoku, varit på kåmpe, stekt hamburgare, stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn har fått några besök, ... tja, det var väl ungefär det.
Nu ikväll tog jag fram pannlappsvirkningen.
Svärmodern råkade säga att en av barnens kusiner nog behövde pannlappar och jag råkar händelsevis ha några på G. Bara att ta vid där jag slutade för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi åt också hamburgare idag! Hemmagjorda!

2014-01-24 @ 22:23:53
URL: http://midnightspecial.blogg.se
Postat av: Kristina

vacker vy. Du missade en fantastisk gudstjänst men en så bra predikan. Andreas sa det var så härligt se tanter säga Halleluja. Imorgon talar biskopen ifall du kan komma loss, han som skrivit den andra boken vi funderade på

2014-01-25 @ 22:47:30
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0