Ibland händer det inte (dethärinläggetpubliceradesaldrig??)

Igår (lördag) var vi iväg på flera utflykter.
Det började med att vi åkte till återvinningen och kastade skräpet efter julen. Grandelar, kartonger och julklappspapper.
Sedan var det dags att snygga till sig för att sammanstråla med barenn på stan. Jag hade lovat att bjuda på kaffe, under förutsättningen att den trögshoppade dotern handlade lite.
Själv hämtade jag ett amband jag haft på lagning eftersom förbindelserna mellan länkarna var så nernötta att de behövde förstärkas. Inte billigt, men jag vill verkligen fortsätta använda det.
Så småningom blev det kaffepaus. Gymdottern tvekade inte:
Dessutom fick hon i sig en kopp kaffe också.
Sedan mera shopping, utan vidare framgång för mig.
Timmarna sprang iväg och till sist orkade vi inte laga mat utan gick på restaurang. Mycket och gott, men inte minst trevligt att sitta med sina (ny)vuxna barn och umgås ett par timmar.
 
Idag blev det skjutsning, shopping och sedan träning för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0