Veckslut

Nästa vecka har jag flera lediga dagar, så innan jag gick hem för helgen gjorde jag en ny ToDo-lista.
 
Ska jag hinna allt detta på två dagar??
Möjligen inte, men då får jag prioritera.
 
Nu sitter brudarna och jag och slappar för att se Lock, stock and two smoking barrels. Ganska många som stryker med trots att de flesta är hyfsat klantiga.
 
Nu har vi sett den färdigt och medan de snälla systrarna hämtar sin bror efter jobbet, så gluttar jag lite på en annan klassiker: Star Wars IV.
R2D2 och C3PO fungerar bra som comic reliefs.
Men det är fortfarande en timme kvar och det kommer jag inte att orka. Så snart jag datat färdigt tror jag det blir kojjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0