Comeback?

Första dagen på jobbet kändes helt ok.
Flera inbokade samtal och ett infomöte inför nästa veckas informationsdag. 31 bussar kommer, förutom alla lokala besökare. I morgon får jag förhoppningsvis bra med tid att beta av de arbetsuppgifter som genererats via mail. En del ärenden kom redan innan jag blev sjuk, men dem har jag mailat och berättat att det kan dröja, så de vet att de får hjälp snart.
Hemkommen fick jag för mig att baka en sesamplatta.
Ägg, riven ost och sesamfrön gräddas och fungerar som bröd eller pizzabotten. Delad i bitar är den hur bra som helst att ha i frysen.
Nu sitter jag här med det enda tittbara; Person of interest
(inga medljer idag :-( )
Kanske lite sömn nu när jag tillhör arbetarklassen igen?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att din comeback verkar fungera, blev lite orolig när du ej var på fb. De 31 bussarna är det ngt sonen kommer vara med på? dvs min. Ha en bra morgondag önskar din uttröttade vän

2014-02-20 @ 22:59:15
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: FraudFeeler

Nej, de lokala skolorna tar sig hit på egen hand.
Bussarna kommer från hela norra Sverige.

2014-02-21 @ 10:56:54
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0