Annan ordning

Den här veckan har jag kastat om dagarna lite. Eftersom jag är upptagen med jobbgrejjor på fredag fick det bli en ledig dag idag. Jag siter på min vanliga plats och datar lite. Lägger in träningspass och bloggar.
Bakom mig har jag den sista julresten :
En amaryllys som fortsätter att generera blommor (orkar inte hämta ajfånen och arrangera en bättre bild, så det fick bli Photobooth).
Pratade med GodaVännen förra veckan och det verkar vara dags att plantera om blommorna, mer specifikt Saint Pauliorna. Om jag minns rätt så gjorde jag inte det förra året, så för mina är det nog absolut nödvädigt. De brukar bli så tacksamma och blomma mycket då också. En riktigt win-win m.a.o. Men inte idag kanske...
Fick igång testkörningarna igår (jääääätte avancerat (not)), men det trillade ut rätt konstiga värden, så jag försöker titta lite närmare i koden för att se vad som ingår i beräkningen.
Stressen ökar över licen som jag inte börjat läsa ännu, så jag tog med den hem. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0