Lite längre tempojobb

lördag = träningsdag
 
Idag var det det dags för två lite längre sträckor i målfarten: 2*3.2km, med kort vila emellan. Upp- och nerjogg såklart.
Trodde att detta skulle bli svårt, inte minst med tanke på att jag stod över i torsdags för att jag inte var säker på att jag var helt frisk.
Men....
 
Jag fattar ingenting.
Trött blir jag, men det går och är inte helt skämmigt heller.
Det har varit så motigt så länge, att det känns helt absurt att det plötsligt har skett en tydlig förändring.
Kul, i alla fall!
Lite snö har vi fått och kylan har gett så vacker frost på träden. Ser ut att hålla sig kallt framöver.
Idag har det varit innebandy, och vi hade kiosken. Och entrén visade det sig. Ingen annan dök upp för att tjänstgöra med oss. Nåja det var inte direkt CL-final, så vi klarade det på två. Tur att Barnafadern inte hade någon avlägsen handbollsmatch i helgen. Ingen alls faktiskt.
Innan det var dags att gå till hallen gjorde jag bottnarna till Tropis aromis. Och efter middagen gjorde jag fyllningen och la ihop hela härligheten.
När man tittar på planen inser man att det är städningen som inte riktigt vill sig.
Vi har dessutom en del klappar kvar att fixa också.
I morgon har jag eg. ett riktigt långt pass, men funderar att ta det måndag fm i stället, för att ge benen lite vila efter kvällens insats.

Kommentarer
Postat av: kristina

duktig du är

2014-12-21 @ 00:32:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0