Inte blir det mycket...

Dagarna går utan att jag får något gjort.
Barnafadern skulle egentligen ha åkt till Västerås idag med handbollslaget, men det visade sig att han hade fber i går kväll. Hans resa blev inställd.
Några av barnen och jag hade pratat om att åka på museets julmarknad. Jag är osäker på om jag varit där tidigare, så det var på tiden. Dessutom var vädret oväntat bra. Igår var det regnigt och blåsigt, men i morse sken solen.
Mycket kommers, men jag köpte bara en enriskrans att ha på ytterdörren. Det var alldeles för mycket folk för min smak. Jag blir liksom utmattad direkt och orkar inte titta och tänka.
Tidig middag idag, eftersom vi var rejält hungriga när vi kommit hem. Jag hade längtat efter laxbiffar, så det var vad som serverades. Till det hade vi kålsallad och creme fraiche smaksatt med citron.

Kommentarer
Postat av: kristina

Ni skulle kommmit på Vasakyrkans julbasar mycket mindre folk än på Gamlia och möjlighet köpa pepparsåsmackor.
Jag har inte heller varit på Gamlia men törs ej trängas med så mkt folk. Lätt gott med laxbiffar Hur gör du dem?
Hoppas T kryar på sig och att ni inte blir sjuka

Svar: Laxbiffarna är superenkla: http://feelinglikeafraud.blogg.se/recept/2014/november/laxbiffar-med-frites-kalsallad-och-vasterbottensdip.htmlIdag testade vi vitkålssalladen och dipen. Enkelt och väldigt smakligt!
Fraudfeeler

2014-12-06 @ 22:18:04
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0