En snabbis

lördag = korta passet
 
Eftersom söndag är lånpassdag, är lördag kortpassdag (oftast).
Efter att ha strukit de 8 längder som hänger i vardagsrummets fönster (tittade på filmen Gravity under tiden) drog jag iväg. Det går fortfarande bra att cykla och det känns av någon anledning mycket lättare än att gå.
Det känns riktigt bra att jag nu kan känna mig säker på att marschfarten ökat. Som jag har väntat.
Minimal bålsäkring för jag ville hem och se fortsätningen av Harry Potter (Halvblodsprinsen)
Peppen siter på vägen ut :-D
Snön verkar dröja, men jag har julpyntat lite på skrivbordet.
 
Nu ska jag se färdigt filmen.
Jag älskar sagor!
Blir nog en kopp te till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0