En dag kvar

Barnen drog söderut och vi drog till stan.
Småsaksshopping och den del av maten som jag inte fixade i går kväll.
Ny uppdatering av anfallsplanen:
Nu har det blivit rätt mycket till i morgon. Mest matlagning, men jag får starta direkt på morgonen så ska det nog gå bra. Ska testa att göra en Cashewnötslängd med örtfyllning.
Nu sitter jag och eftertittar på gårdagens avsnitt av Blå Ögon.
Julafton blir lite annorlunda i år. Båda vårdbiträdena jobbar till 21.
Vi har bestämt att äta julbrunch tillsammans vid 10 och vänta med julklappsutdelningen tills alla är samlade på kvällen. Hemmavarande äter lite julmat på eftermiddagen.
 
Som jag sölar på så blev det ingen träning igår och inte idag heller.
Får se hur det kan tänkas bli i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0