Tyvärr helt enligt planen

Vädret överraskar inte.
 
Jag kan bara med längtan titta ut på sommarens ljuvliga plats som nu inte alls lockar.
Blir det några fler middagar ute??
I början av augusti 2013 åt vi två middagar utomhus och tog ner paviljongen 31/8.
Pratade med syrran som stretar på med att hitta ett nytt jobb. Tack och lov har hon en obändig energi och ser utmaningar i mycket. Trots att det varit semestertider har hon haft en del företagskontakter och varit på några intervjuer. Det borde bara vara en tidsfråga innan något trillar in.
En av Bönorna ringde. Hon har det inte roligt med värk och svårt att röra sig. Besikelse över att en emotsedd operation efter sommaren inte ens är inom synhåll. "Finns ingen läkare här, vi försöker få in dig i Stockholm".
Då är mitt problem rätt begränsat och av övergående art. Inte har jag särskilt ont heller. Tålamod är nog det enda som krävs av mig.
 
Kanske ska läsa lite innan jag tar ett litet projekt?!
Kaffe har jag redan druckit och det är lite tidigt för EMK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0