Blåsigt, men inte alldeles onjutbart

Ungefär som igår.
Jag traskade ut med kaffe och kryss.
Blåsten gjorde att jag rätt snart drog mig in i paviljongen.
Där har jag suttit hela dgen, visserligen tog jag på mig en skjorta pga. båsten, men det var helt klart skönt att sitta ute.
 
Min favoritlija har slagit ut, men de är så små i år, undrar om inte dessa var utsatta för en del okynnesgrävande i ravatten. Jag har en misstänkt förövar som strukit runt här hela sommaren. Dessutom har den röjt sig med ett antal konkreta lämningar! Skottpengar på det!
Apropå kryss, så märker man tydlig skillnad i kvalitet på vissa konstruktörer. Ta t.ex. den här:
Faktum är att detta är talet tre i binär form. Två binärt skulle bli 10
Ville bara påpeka det.
När kryssen är gjorda lyssnar jag på min nya bok: Dan Browns Inferno. Samma uppläsare som jag haft tidigare en gång och inte tycker är superbra. Men det duger.
 
Handlingen utspelar sig i Florens, och i vanlig ordning är det väldigt nycket miljöbeskrivningar så jag måste nog kolla upp lite kartor och bilder över Florens så jag hänger med.

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Unär tvåa?

2014-08-13 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0