Ännu en motig löpning

onsdag = förskottsvägstorsdag
 
Tog chansen att promenera till gymmet i sällskap med innebandydottern. Enda nackdelen är att det blir i kortaste laget. Fem kvart är lite nätt och det som garaneterat lider av det är efterarbetet. Jag får springa så länge det går och sedan torka av löpbandet och skynda mig ut.
Körde längre och långsammare än igår. Men det kändes ändå tyngre än jag tycker det borde. :-(
Nästa pass får nog lov att bli intervaller. Måste få upp flåset!
Samlar mer på pass än på längder. Men det blir väl bättre med tiden. Vill få igång både orken och tempot.
 
 
Kopplar av med vårdbiträdet en stund innan duschen.
I morrn' borde jag kanske baka en limpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0