"Snabbare" än vanligt

lördag = träningsdag
 
Idag när jag kom till gymmet var alla nya löpband upptagna, så jag tog ett av de äldre med sjöutsikt.
Som jag sagt tidigare är jag säker på att de går lite långsammare än de nya på samma siffermässiga hastighet.
Tja, då får man ju känna sig vältränad i alla fall.
 
Iofs stämmer de bättre med de tempon jag har utomhus, så det är också trevligt.
Dagens pass var kort, vilket jag (pga löpbandet) kunde genomföra i god fart :-)
Pulsen rätt ok och den går ner skapligt oxå.
När sonen kom hem fixade vi enkel middag. Grillad pepparbiff med tillbehör.
Döttrarna dök upp, men då fanns ingen mat till dem utan de fick ta av resterna från tacosmiddagen igår :-(
Kändes lite ruttet. På något vis hade jag nog trott att de skulle äta i stan med sina kompisar efter hockeymatchen. Hemmalaget vann och är nu kvar i serien nästa säsong.
Nu ikväll har vi tittat på filmen The whistleblower, en förfärlig (sann) historia om hur FN mörkar övergrepp som personalen begått i Bosnien.
Sonen har en betalTVtjänst, så jag försöker passa på att se lite filmer. Tyvärr är det långt ifrån alla som går att få upp på TV'n, via AppleTV's Airplay ("bara ljudet").
Där har man inget för att man ligger i teknikens framkant :-((
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0