Riktigt nöjd

söndag = långpass
 
Idag var det soligt och skönt på eftermiddagen, så jag tjatade med mig döttrarna ut.
I början var det inte supergassigt, och man kan se att solnjutarna valde lite olika strategier.
Men efter en stund var det riktigt skönt. Visserligen är det bara solen som värmer, men så kan det få vara så här års.
Efter middagen och bortstökningen och stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn drog jag till gymmet.
Långa passet idag och eftersom jag inte körde passet i tisdags (samma längd, men i tempo), så valde jag att satsa på passet med tempo.
Återigen överraskades jag av att det gick bättre än väntat. Svårt det där, att veta hur snabbt man vågar starta. Det ska väl vara erfarenheten som hjälper en med det. Jag gruvar mig ofta och tror att jag inte ska orka.
Så nu är det bara att duscha och stupa i säng, inför veckans arbetsinsatser :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0