Långa passet 15 km

måndag = reservsöndag
 
I går kom mamma och min moster och häsade på, så då var det inte läge att göra veckans långa pass. Vi hade trevligt och hann med en hel del. Båda damerna köpte smartphone och fick sedan gå på kurs med sonen.
Alla barnen var hemma => livat och glatt.
Såklart skulle det spelas äldsta dotterns favoritspel, IGEN! Jag tror hon har lyckats få familjen att spela åtminstone fyra gånger under påsken. Imponerande.
 
I dag försökte jag passa in ätandet för att kunna göra bort långskubbningen mitt på dagen. Hade en idé om att den skulle kunna göras utomhus, men jag har haft rätt ont av min krock med löpbandet förra veckan så det fick bli inomhus ifall jag skulle behöva avbryta.
Men allt gick bra.
 
 
Som förra söndagen känns det helt ok efteråt.
 
Nu smågluttar jag på 4:e matchen i finalserien mellan Färjestad och Skellefteå. Skellefteå har vunnit de tre första och nu står det 0-0 i mitten av andra perioden.
 
I vanlig ordning har vi inget förberett vad gäller middagsmat :-(
Det finns inget handlat och ingenting i kylskåpet heller.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul med gäster. Modiga som köper smartphones.
Så blir man nyfiken över vad som är dotterns favoritspel, kanske ett tips hit

2014-04-22 @ 23:45:54
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0