FÖR länge sedan

Fick för mig att jag skulle göra något gammalt invant medan jag slöade framför Tv'n:
Men det blev tamej17 fel direkt.
Jag har ett standard koncept med 19varv (2 varv + 5*3 varv + 2 varv) baserat på 50 maskor som ger i stort sett kvadratiska resultat. Men när jag är på varv 10 (mittvarvet av 19) upptäcker jag att jag virkat 2+3+2+3 varv!
Ingen katastrof, men det här var den andra i ett tänkt par :-/
Paren brukar inte vara identiska och ibland går de i grupper om tre med en viss inbördes variation, så nu fick jag klura lite. Hur jag än gör måste mönstret vara speglat så det blir symmetriskt.
 
Jodå, sepass..
I  morrn' bär det av inåt landet en bit för att idka teambuilding och få chans att diskutera mer ordentligt än vanligt. Översovning och hem fredag eftermiddag.
Tjolahopp.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Visste inte att nni var på väg bort, antar det är ditt jobb.Hoppas ni får det bra.

2014-04-10 @ 12:20:10
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0