8*800m

tisdag = tempodag
 
Nu börjar det tuffa till sig (igen).
Passet var 7*(800m + 3 minuter), men eftersom jag fick lov att ta en lite längre paus (!) efter 4 intervaller, så gjorde jag 4 till i ett lite högre tempo.
Eftersom jag vet att jag inte klarar av att hålla reda på detaljer när jag blir trött, så måste jag se till intervallerna alltid startar vid samma klockslag eler sträckangivelse, t.ex. jämna minuter. Så mina pauser mellan intervallerna fick bli lite kortare för att det skulle gå jämt ut på kilometrarna.
 
Nu är det duschen och slafen innan arbetsveckans sista ansträngning tar vid i morgon.

Kommentarer
Postat av: Kristina

För första ggn lyckas jag ta mig ut på din blogg ja det är inte bara du som inte fått ngt besök, vi har så konstigt internet just nu. Läste mig bakåt, det är inte så att du har rådjur på besök i din trädgård?

Skönt om du börjar må lite bättre i sidan. Hälsningar från den sjuka statssidan

2014-04-30 @ 08:04:12
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0