Testar lite längd

tisdag = träningsdag
Tidsbrist gjorde att jag satsade på att prova en lite längre, långsam löpning.
Skönt när det är över.
RunKeeper har uppgraderats, så nu har olka aktiviteter olika färg. Trist bara att de flesta av mina tappra insatser på CT'n inte gick att bokföra i termer av distans (jag kunde aldrig fatta hur de olika värdena skulle tolkas).
 
Nu sitter jag här och slöar, fast jag borde gå och duscha.
I morgon bitti ska vi, äntligen, få åka med barnvagnen till verkstaden.

Kommentarer
Postat av: Kristina

varöfr syns inte ditt blogginlägg förrän nu? Jag kollade kl.11 på fm o då fanns det inte. Undra om samma sak gäller mina?.
Blev ingen intervju idag, hon var tvungen gå på jobb.. Fikat i solens sken!! Ha det gott

2013-09-11 @ 14:57:22
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0