Just another sunday

Så skönt.
Ingen särskild jäkt till något.
Man njuter av frukosten i lugn och ro. Njuter dagens första kaffekopp (alltid den bästa!).
Fixar lite i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn, löser DN's sudoku och börjar med söndagskrysset (går tungt idag).
Lyssnar på körkortsaspiranterna som läser teori.
Kan bara konstatera att man (=jag) inte riktigt har koll på formella regler och ordalydelser. Trots att jag tycker mig var en duglig förare (men det tycker väl alla, även dårarna?!!)
Annars stillsamt, ska väl ta en tur till gymmet så småningom. Tränade inte igår, det börjar vara glest med lördagar nu på slutet. Nu ska jag göra en insats i källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0