Fler s1000-ingar

torsdag = träningsdag
Hade lite mer känning i benet efter tisdagens (medel)längdpass.
Hade inte särskilt gott om tid heller, så då tänkte jag att det var lika bra att testa några snabbare intervaller.
Trodde inte riktigt på det, men ok då.
Nu fick det bli min gamla målfart.
Ordentlig uppvämning med powerwalk och joggning.
Och det gick lite bättre än väntat, så i princip får jag vara nöjd.
Visserligen inte så många, men fler än jag hade trott skulle vara möjligt.
Sedan hann jag ett halvskapligt stretch/bålsäkringspass.
På väg hem hade älvorna tagit över konstgräsplanen.
Har tittat på sjätte delen av Broadchurch på play och njutit av en hallonsmoothie. Ska strax avsluta den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0