Äntligen sova!

I morse kunde jag sova tills jag vaknade.
Såååå skönt.
Allt är så intensivt på jobbet just nu och jag har blivit tröttare för varje morgon i veckan.
Tror jag ska ta ett par timmar i morrn så att det känns lugnare mentalt.
Veckan har inte mycket utrymme över.
Måste börja förbereda nästa kurs oxå.
Har inte varit särskilt energisk idag.
Dammsugit (delvis) på flera våningar, fixat i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn, småplockat lite här och där...
Tränat med sonen, ätit middag med honom och fysikdottern. Degar nu allt vad tygen håller.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Antar att känningen av förkylningen gett sig då du tränar. Hoppas den inte återvänder

2013-09-28 @ 22:25:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0