1000'ingar

tisdag = träningsdag
Idag var det läge för intervaller igen. Måste försöka få upp farten under successivt längre sträckor, så idag blev det 6*1km med två minuter vila mellan varje. Orkar inte samma tempo som med super1000'ingarna, men då är ju 400m den längsta komponenten.
Utomhustemperaturen var nu nere på 5 grader, så jag tog mössa och vantar. Skönt att ha, inte minst på vägen hem när man är svettig.
Väl hemma tog jag en hallonsmoothie.
 
Hehe, en av mina nyfikna läsare undrar vem IG är.
IG=InfoGlue, vilket är ett (förfärligt) verktyg för våra websidor.
Måste nog starta det i morgon :-(
Har en tendens att medföra en del skrikande av invektiv...

Kommentarer
Postat av: Kristina

usch vad kallt det blev på en gång. jag gick i shorts förra veckan och nu denna kyla och inte en lök är nergrävd. Ass hinner nästan inget nu mera så det är lite drygt
Såg att det är en grad ute nu usch Ville du se kort på ytterdörren?

2013-09-25 @ 22:56:28
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0