Näpp, jag hann inte :-(

Satte väckaren på 5 i morse, för att försöka hinna lite innan det var dags för kurs 8.30-12.
Det var inte bara valdokumenten som borde fixas, vi hade "stor" speltesthappening idag, 11-14.
Och det gick inte ihop så bra tidsmässigt. Jag fick lov att smita i förväg redan första kurstillfället.
 
För att försäkra mig om att vi skulle få ihop en viss volym på testgruppe, hade jag gett projektgrupperna att fixa 1-2 testare ur målgruppen. Med 19 projektgrupper borde det räcka bra.
Ca 100 studenter lyckades få dit 7 personer och jag fixade två. Men de 9 testarna gjorde en tacksam insats, så vi har en hel del utvärderingar ändå.
 
Sedan satte jag mig för att försöka fixa till den sista eländiga tabellen i InfoGlue. Men går det på något sätt som inte gör en fullständigt vansinnig? Nää.
Dessutom hade jag ett seminarium för de som inte blev godkända förra veckan. Musselmöte, men man är ju snäll....
Åkte hem för att få imig lite mat och träna.
Kanske, kanske skulle jag orka fixa det sista efter träningen? Nää.
Måste jag skolka i morrn' igen?
Sammanträde 8.30-10 och sedan ska materialet presenteras 11.30
Hinner jag det??
 
Håhå!

Kommentarer
Postat av: Kristina

usch det låter som du har allt för mkt att göra.Får be att du får ork och hinner med utan stress Var rädd om dig

2013-10-01 @ 23:46:12
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0